Tweedehands voor coole kids en wijze mama's. Beperkt aanbod online, kom naar winkel voor de totale collectie.

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer je niet tevreden bent over je product heb je de mogelijkheid om dit terug te sturen.
Hiervoor moet voldaan worden aan de volgende voorwaarde :

" Het kledingstuk is nog in dezelfde staat als deze waarin het geleverd werd "

Je hebt het recht jouw bestelling tot 7 dagen na ontvangst mits opgave van reden te annuleren.

Wat kost het retourneren van mijn product ?

Je krijgt het volledige orderbedrag, exclusief verzendkosten, teruggestort wanneer je je bestelling integraal terugstuurt.
Wanneer dit gaat over enkele artikels dan betaal ik de aankoopprijs van de artikels terug.
Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webshop zijn voor eigen rekening.

Wat zijn de voorwaarden om van je herroepingsrecht gebruik te maken?

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kan je contact opnemen via [email protected].

Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag, binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour, terugstorten mits het geretourneerde product in goede retour werd ontvangen.

Hoe stuur ik mijn artikelen retour?

Allereerst laat je ons weten dat je één of meerdere producten retour wil sturen. Je stuurt een e-mail naar [email protected] met daarin de vermelding van je
ordernummer, de producten die je wil retourneren, de reden van retour en je bankrekeningnummer. 
Wanneer jouw retourpakket ons bereikt heeft, zorgen we voor de verder nodige stappen zodat alles binnen 14 dagen afgehandeld wordt. 

Wij zullen verzoeken tot retournering in ieder geval slechts goedkeuren indien het een compleet product betreft (bijvoorbeeld, de twee onderdelen van een kledingset moeten samen worden geretourneerd), het product nog niet werd gewassen of gebruikt (anders dan redelijk gebruik voor het passen van de kledij) en de producten in de originele verpakking worden teruggestuurd. 

Het is jouw verantwoordelijkheid ervoor te zorgen dat de producten veilig en beschermd zijn gebleven terwijl ze in jouw bezit waren. Behandel de kledij met zorg en retourneer ze in de staat waarin ze aan jou zijn geleverd. Pak de producten zorgvuldig in.

Vervanging of terugbetaling kan pas plaatsvinden nadat alle terug te zenden producten door ons zijn ontvangen.

Als je producten retourneert:

  1. die je niet mag terugsturen,
  2. die zich niet in de oorspronkelijke staat bevinden,
  3. die niet goed zijn verpakt,
  4. waarvan producten ontbreken,
  5. waarvoor je niet voor de aflevering hebt betaald of
  6. waaraan je niet de benodigde zorg hebt besteed bij het terugsturen van die producten,

behoud ik het recht voor om jouw retourzending te weigeren en terugbetaling af te wijzen. 

Wat moet ik doen wanneer mijn pakket beschadigd is bij levering ?

Stuur me binnen 48u na ontvangst enkele foto’s via het emailadres [email protected]. Nadien bekijken we samen verder hoe we dit oplossen. Zoals bijvoorbeeld een terugstorting.

Wat moet ik doen als mijn bestelling onvolledig is ?

Neem even contact met me op via [email protected] en ik help je graag verder.